27 Mayıs 2019 Pazartesi

Zihinlere Bir Meşale Yakıyorum



Zihinlere Bir Meşale Yakıyorum

hakikat durduğu yerdedir;
ve ben hâlâ durduğum yerdeyim
çünkü şeytanı tanıyorum
babam Nevzat Sarıtop onun hizmetine girdi
ve lanetlendi.

bir sözcük, uykusu mavi, rüyası yeşil
uzaklar yürüyen bir ırmağın soluğu gibi
bana, hediyeler dolusu
bir mekanla geldi.

anlatmak,
dem tutmaktır hayatın içinden.
toprağa düşen bir hikayenin ayak izinden,
düşünmektir.

Ozan Deniz Sarıtop

















İsyan Demircileri
🎗️



sözcüklerimizle karanlığı ezip geçtik,
artık önümüz hep aydınlık.
yüreğimizden dünyaya,
pahalı sevgiler ışıldıyor.


bir barış türküsüdür;
baharda açan çiçek,
mavilikte uçan kuş,
toprakta börtü böcek.


yaşamak, fırından yeni çıkmış ekmek gibi,
sıcak ve doyumsuz,
ümitli bir şey.


yaşamak, alın akı hürriyet.


Ozan Deniz Sarıtop





















"Telif Hakları" kanuna göre korunmaktadır.


Ön Yargı Nedir?
Beklenen